درب شیشه ای سیستم ریلی اسپایدر:

درب شیشه ای سیستم ریلی اسپایدر یکی از سیستم های مدرن نصب درب به صورت ریلی است که با طراحی حرفه ای از اتصالات ، قطعات و شیشه ترکیبی بسیار زیبا برای درب شیشه ای شما فراهم میکند.

درب های شیشه ای،سیتسم های نصب متنوعی دارد که سیستم ریلی یکی از آن سیستم ها می باشد .سیستم ریلی نیز خود شامل سیستم های نصب متنوعی است که قطعات فرم اسپایدر یکی از این موارد که در این مقاله به آن می پردازیم .

درب شیشه ای ریلی اسپایدر
درب شیشه ای ریلی اسپایدر
درب شیشه ای ریلی اسپایدر

فرم زیبای این قطعات به شما در ایجاد یک فضای مدرن جهت درب های داخلی در فضاهایی با کاربری های مختلف مانند اداری و تجاری کمک زیادی می کند و این قطعات اکسپوز به راحتی القا کننده یک طراحی مدرن و مینیمال می باشند .

در این محصول نکته بسیار مهم نصب بسیار سریع و آسان آن و همچنین قابلیت نصب برو روی شیشه و دیوار های مختلف وجود دارد و نیاز به زیر سازی خاصی جهت نصب آن نمی باشد و همچنین می توانید در تراز های مختلف بر روی سطح مورد نظر نصب شود .

 

اجزای سیستم :

اجزای این سیستم می توانید به یک ریل اصلی اشاره نمود که معمولا یک پروفیل استیل با مقطع لوله شکل و یا پروفیل مستطیلی داشته باشیم ، بر روی این ریل اصلی یک سری قطعات اتصال به بدنه داریم که وظیفه اتصال ریل به دیواره ی جانبی را دارند .
یراق اتصال شیشه به ریل که اصطلاحا قلاب یا قطعه آویز نامیده می شود بر روی شیشه فیکس می شود و با قلطک های خود بر روی رویل میلغزند و به حرکت در می آیند .

میله بار

 

درپوش انتهای میله بار

 

کلمپ اتصال میله بار به دیوار

 

کلمپ اتصال میله بار به شیشه

 

ترمز متصل به دیوار

 

نگه دارنده چپ وراست

درب شیشه ای ریلی اسپایدر
درب شیشه ای ریلی اسپایدر
درب شیشه ای ریلی اسپایدر

در کل یک درب شیشه ای با قطعات فرم اسپایدری بسیار زیبا ، قطعات استیل ضد زنگ با ماندگاری بسیار بالا، شیشه های رنگی با طیف مناسب ، می تواند یک گزینه مناسب جهت انتخاب شما باشد .

این نوع درب شیشه ای فریملس امکان نصب دو لنگه کنار هم را نیز دارا می باشد و میتوانید یک دهانه بازشو با عرض قابل توجهی را داشته باشید ، دو لنگه باز شو به عرض حداکثری 120 سانتی متر می توانید ، دهانه باز شود مفید 240 سانتی متری را برای شما فرآهم کند .