درب شیشه ای سرویس بهداشتی:

درب شیشه ای سرویس بهداشتی به علت زیبایی خاصی که ایجاد می کنند بسیار مورد توجه سازندگان و مالکان خانه ها قرار گرفته است و معمولا مات یا طرح دار هستند.درب شیشه ای مانند درب های فلزی محدودیت برای شستشو ندارد بنابراین گزینه بهداشتی و مناسبی برای مراکزی مانند بیمارستان ها  و درمانگاه ها که باید همیشه تمیز باشند هستند.استفاده از یک درب تمام شیشه ای با حداقل اجزای نگهدارنده و یراق آلات مینیمال موردی بسیار مهم در معماری مدرن می باشد.

 

درب توالت
درب شیشه ای توالت

مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی:
  1. از مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی این است که امکان نگهداری و نظافت آسان دارد، چون قابل شستشو بوده و جرم گریزی شیشه قابل توجه است.
  2. شفافیت و کیفیت سطح بسیار بالاتر نسبت به متریال های دیگر و همچنین تنوع رنگ و بافت های متفاوت با توجه به خواسته طراحان از مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی است.
  3. درب شیشه ای به صورت فریم لس نسبت به عبور صدا عایق خوبی است و لولاها در این سیستم از نوع لولاهای حرفه ای درب های شیشه ای هستند.
  4. از مزایای درب شیشه ای سرویس بهداشتی این است که رنگ پروفیل ها و مدل شیشه متنوع است و امکان نصب انواع شیشه های رنگی دکوراتیو و شیشه های سکوریت لمینت برای ایجاد مانع دید داخلی روی درب وجود دارد.

 

اجزای سیستم :

این مدل درب شیشه ای به صورت فریم لس داخل یک پروفیل اختصاصی که به صورت یک قاب داخل چهار چوب درب نصب شده است قرار می گیرد.

پروفیل قاب نصب شده داخل چهار چوب دارای نوار های درزگیر می باشد. این نوار ها نقش مهمی در عملکرد درب نسبت به عبور صدا و عایق نمودن درب دارد.

درب شیشه ای توالت
درب شیشه ای توالت
درب شیشه ای توالت

متریال استفاده شده در درب های شیشه ای سرویس بهداشتی :

در این سیستم از لولا های حرفه ای درب های شیشه ای استفاده شده است. لولا ها به صورت 180 درجه به یک سمت قابلیت بازشو را فراهم می آورند و از متریال آلومینیوم و استیل ساخته شده اند و با توجه به نوع کاربری از مدل متناسب استفاده می شود .

درب شیشه ای توالت
درب سرویس بهداشتی

قفل در نظر گرفته شده برای سیستم لولایی درب شیشه ای سرویس بهداشتی از نوع حرفه ای و در مدل های متفاوت با نشانگر وضعیت موجود می باشد.

همچنین از دستگیره با طرح های متنوع (برای مثال طرح کیوبیک) با متریال استیل در موقعیت افقی و عمودی متناسب یا فضای طراحی در اندازه های متفاوت استفاده می گردد.

درب سرویس بهداشتی
درب سرویس بهداشتی