مقالات بتن اکسپوز

کاربردهای بتن اکسپوز در استخر چیست؟

کاربردهای بتن اکسپوز در استخر چیست؟

این روزها نماهای مدرنی در ساختمان ها و همچنین در استخرها استفاده می شود که بتن اکسپوز نیز از این قائده مثتثنی نیست.

بتن اکسپوز توانسته است به روشی نوین و مدرن برای ساخت استخرها در طی سال های گذشته مورد استفاده قرار بگیرد و زیبایی دوچندانی را به این صنعت هدیه دهد.

بتن های اکسپوز از ترکیب اصلی بتن تبعیت می کند اما در بتن های اکسپوز مقادیر ناچیزی مواد افزودنی در آن است که بتوان برای پر کردن خلل و فرج از آن استفاده کرد.

در واقع عامل بسیار مهمی که سبب استحکام بالای آن شده است و باعث می شود که دوام این سازه ها به شدت بالا برود.

نماوان بتن اکسپوز را با شیوه ای مدرن، یکتا و مطمئن به مشتریان خود ارائه می دهد و به استخر و یا ساختمان و نمای شما زیبایی چندین برابر می بخشد.

 

 

مزایای استفاده از بتن اکسپوز در استخر به چه صورت است؟

یکی از مزایایی که استفاده از بتن اکسپوز در استخر دارد این است که نفوذناپذیر است. به این صورت که در برابر رطوبت نفوذپذیری آن بدیهی است.

به این دلیل که استخر به طور مداوم و پیوسته در معرض آب و رطوبت قرار دارد، استفاده از بتن اکسپوز در استخر است و این یکی از کاربردهای مهم و کاربردی بتن اکسپوز در استخر می باشد.

بخوانید:  اجرای بتن اکسپوز در شیراز+مشاوره رایگان

نفوذ ناپذیری و یکپارچگی بتن های اکسپوز، باعث می شود که استخرها طول عمر بیشتری داشته باشند و همچنین از ترک خوردگی در امان باشند و دوام بیشتری را به همراه داشته باشند.

از دیگر مزیت ها و کاربردهای بتن اکسپوز در استخرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از بتن اکسپوز علاوه بر اینکه از آجر و سیمان استفاده نمیکنیم و باعث می شود که فضا دوام بیشتری داشته باشد، باعث می شود که خدمات ثانویه و رسیدگی به آن کمتر شود و همچنین از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر تمام می شوند.

کاربرد بتن اکسپوز در استخر نیز، زیبایی بیشتری را می دهد و همچنین نگهداری کمتر و آسان تر.

 

 

چرا بتن اکسپوز در ساخت استخر موردتوجه افراد قرار گرفته است؟

بتن اکسپوز مزایای مختلفی را به همراه دارد از جمله مقرون به صرفه بودن و همچنین تسریع در انجام کارها.

استفاده از این متریال و همچنین شیوه ای که می توان آن را نصب کرد نیز رضایت افراد را به خود جلب کرده است و رزومه ای خوب و متفاوت را در کارنامه سازندگان و نصاب ها به ثبت می رساند..

بتن اکسپوز نمایی زیباد دارد و همچنین سطحی غیرصیقلی که کاملا ضدلغزش بوده و امنیت بالایی را دارد و به همین دلیل با استقبال کاربران روبرو شده است.

هم چنین فشردگی و مقاومت بالای بتن اکسپوز با جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به درون دیواره ها، بر طول عمر این سازه می افزاید.

بتن اکسپوز را می توان در ابعاد و اشکال مختلف و دلخواهی ساخت و سفارش داد.  تمیزی لبه ها، نظم و تنوع بالایی که رنگ های آن دارد نیز در تولیدات کمک شایانی به تولیدکنندگان کرده است که به زیباسازی محوطه کمک چشمگیری می کند.

بخوانید:  بتن اکسپوز چیست؟

بتن اکسپوز نیازی به بندکشی و صرف ساعات طولانی برای نصب ندارد. نیروی انسانی کمتری را می خواهد و باعث تسریع در کارها خواهد شد.

جمع بندی:

ممنون که تا اینجا با ما بودید . در این مقاله تا حدود زیادی  با کاربرد بتن اکسپوز در استخر آشنا شدیم.  کاربردهای بتن اکسپوز مواردی است که  خریداران و سازندگان باید با آنها آشنا باشند تا بتوانند نتیجه ی کار را به نحو احسنت انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *